HomeBan SiteFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 BANxGodiTo any1? maybe GodiTo? xD

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
GodiTo

avatar

Posts : 756
Join date : 2009-01-31
Age : 24
Location : In your dream

PostSubject: BANxGodiTo any1? maybe GodiTo? xD   Sun Feb 01, 2009 12:03 am

hey dudes. im godito, the coolest person on ag (at least i try to be xD) lol.
im 16 y old, living in miskolc, hungary.
my fav schemes are elite wxw roper ttrr (shoppa any1? lol).
i wanna join to ban, becoz i wanna play clanners, and becoz its nice clan Smile
im waiting for your answer , peace guys Smile
Back to top Go down
View user profile
Crok

avatar

Posts : 1212
Join date : 2007-08-02
Age : 26
Location : Alesd, Bihor county, Romania

PostSubject: Re: BANxGodiTo any1? maybe GodiTo? xD   Sun Feb 01, 2009 1:03 am

GodiTo wrote:
i wanna play clanners, and becoz its nice clan Smile

he does know how to butt-kiss xD
I think we should let him in, he`s a great guy, a good player, and we could really use someone who knows a thing or 2 of elite.

He definitely has my vote Smile
By the way, you need a xfire account, GodiTo.

Peace BAN cheers

_________________

Back to top Go down
View user profile http://crok91.hi5.com
GodiTo

avatar

Posts : 756
Join date : 2009-01-31
Age : 24
Location : In your dream

PostSubject: Re: BANxGodiTo any1? maybe GodiTo? xD   Sun Feb 01, 2009 1:21 am

oOoOoOoo ty , and no ass-licking, btw
and.. i wont do xfire, for sure becoz my cpu doesnt let me use Smile soz
Back to top Go down
View user profile
WompeL
Leader
Leader
avatar

Posts : 153
Join date : 2007-12-15
Age : 36
Location : Bad Berleburg, NRW - Germany

PostSubject: Re: BANxGodiTo any1? maybe GodiTo? xD   Sun Feb 01, 2009 1:45 am

Hi Godito, wow sounds good!
Can we make a Game together? I can host!

U have my vote too for joining BAN, welcome!

Greetings Wompel
Back to top Go down
View user profile http://www.roryundwompel.npage.de
GodiTo

avatar

Posts : 756
Join date : 2009-01-31
Age : 24
Location : In your dream

PostSubject: Re: BANxGodiTo any1? maybe GodiTo? xD   Sun Feb 01, 2009 3:07 am

yo, tanks Wink and why not? im on ag today at all day mostly xD
Back to top Go down
View user profile
Draco
Founder
avatar

Posts : 592
Join date : 2007-08-01
Age : 30
Location : Romania

PostSubject: Re: BANxGodiTo any1? maybe GodiTo? xD   Sun Feb 01, 2009 3:29 am

wanna join BAN mate... things didn't went well with BoR or u changed your mind? Question

Here is how it's going to be, most of BAN's want you in the clan, i can't argue with them... the majority decides but as a clan leader you need my vote to get in! To do this you have to prove worthy to join BAN, beat me at elite and you get in BAN! 1 game , 1 victory, 1 new BAN member Wink
Feel free to say when u are ready.
Back to top Go down
View user profile http://www.draco.xhost.ro
GodiTo

avatar

Posts : 756
Join date : 2009-01-31
Age : 24
Location : In your dream

PostSubject: Re: BANxGodiTo any1? maybe GodiTo? xD   Sun Feb 01, 2009 11:39 am

i changed my mind btw, it takes too much time to get in bor..

and lol wtf


Quote :
To do this you have to prove worthy to join BAN, beat me at elite and you get in BAN! 1 game , 1 victory, 1 new BAN member Wink

WTF mate? xD anyway im always ready, as we know so far, im elite pro lol. (kidding xD) anyway when ur on ag, pm me Smile

so we can say, im already ban member lol. (at least i try to be xD)
Back to top Go down
View user profile
GodiTo

avatar

Posts : 756
Join date : 2009-01-31
Age : 24
Location : In your dream

PostSubject: Re: BANxGodiTo any1? maybe GodiTo? xD   Sun Feb 01, 2009 7:17 pm

YOOOO im in, weeeha xD ty dudes
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: BANxGodiTo any1? maybe GodiTo? xD   

Back to top Go down
 
BANxGodiTo any1? maybe GodiTo? xD
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Any1 here on D2jsp? check inside

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Welcome! :: Chat-
Jump to: